Książulo to fenomen polskiego internetu
Książula średnio ogląda kilka milionów użytkowników na odcinek. Można tak stwierdzić po komentarzach, że średnio na jedno wyświetlenie, odcinek wspólnie ogląda kilka, a nawet kilkanaście osób. Pomysł na kanał był prosty - testowanie jedzenia. Początkowo samego kebaba, a później niektórych restauracji. Szczególnie takich, które są kultowe lub potrzebują pomocy. Używa też specjalnego znaku "muala".
Książulo także wystawił specjalną aukcję na WOŚP.
Książulo dostał ofertę z federacji freak-fight
- Właśnie dostałem ofertę od jednej z federacji freakfightowej. Walka w main evencie. Pierwsza stawka 1,5mln. Przeciwnik: osoba z mediów. Jakiś czas temu mówiłem, że nie chce brać w tym udziału i na razie nic się nie zmieniło - napisał Książulo na Instagramie.
W komentarzach pod postem ThePolandNews na X pojawiły się ogólnie sugestie, o kogo mogło chodzić:
- - To już wiadomo skąd ten atak Chajzera na Książula, a jak się okazało że Książulo odrzucił i nic z tego nie będzie to przeprosił
Inni odnieśli się do federacji, ale i kwot za walkę.
- - Te kwoty są tak absurdalne, że nie wiem jak to nazwać inaczej.
- - Dobrze widzieć, że niektóre osoby z internetu mają jeszcze honor i potrafią żyć w zgodzie ze samym sobą
Książulo nigdzie nie podał danych osoby, z którą miałby walczyć. Tak samo jak nigdy nie padła nazwa federacji.