Wojna Lidla z Biedronką weszła na inny poziom
Lidl z Biedronką od dłuższego czasu toczą ze sobą bój. Już nie tylko za pomocą koszyków zakupowych czy promocji, ale również marketingowych potyczek. Wychodzą reklamy, w których jedna firma wytyka drugiej problemy z cenami. Drukowane są paragony z wypisaniem, dlaczego sklep jest lepszy od drugiego. Lidl jednak postanowił zrobić coś, czego mało kto się spodziewał. Wchodząc na TikToka, ogłosili wielki transfer roku.
Okazała się nim Marta Zgutczyńska. Ale dlaczego to takie uderzenie w Biedronkę? Zguta to aktorka, która zasłynęła na Tiktoku z prześmiewczych filmików, gdzie np. udaje pracownika Biedronki. Nie wyśmiewało to wprost firmy, ale m.in. dziwnych reakcji klientów w sklepie na promocje czy nieznalezienie towaru. Wiele osób patrząc na ślub z pracownikiem Lidla domyślało się, że może dojść do czegoś "poważniejszego".
Jak się okazało, poniekąd mieli rację. Lidl wraz z wejściem na TikToka ogłosił, że Marta Zgutczyńska teraz będzie "pracownikiem Lidla". W galerii zdjęć zobaczycie już najnowsze filmiki.