PKP Intercity i jego gadżety. Nie tylko dla fanów kolei
To na pewno gratka dla fanów pociągów, ale też osób, które po prostu lubią nietypowe gadżety.
Produkty są tworzone we współpracy z polskimi producentami, a przesyłki wysyłane są głównie przez Inpost, dzięki czemu więcej osób ma szansę na szybkie dostarczenie przesyłki
- W pierwszej odsłonie przygotowaliśmy 3 kategorie produktów, w ramach których znajdziesz unikalne artykuły, takie jak bluzy, T-shirty, czapki, skarpetki czy gry, zaprojektowane specjalnie dla naszego sklepu. Na początek wprowadzamy dwie wyjątkowe kolekcje oparte na dwóch motywach „Czuwak” i „Pantograf” bezpośrednio nawiązujące do świata kolei. Ponadto w naszym sklepie znajdziesz unikalne gry i inne produkty zaprojektowane specjalnie na potrzeby sklepu. Planujemy systematycznie poszerzać ofertę, w zależności od zainteresowania poszczególnymi kategoriami – czytamy na stronie PKP Intercity.
Najciekawsze produkty PKP Intercity
„Mikole” o gadżetach PKP Intercity. Hit czy kit?
Postanowiliśmy zapytać kilku znanych nam fanów polskiej kolei o tym, co sądzą o ofercie sklepu.
- Szczerze mówiąc, to długi czas nie wiedziałam o tym, że istnieje taki sklep, więc to dla mnie miłe zaskoczenie. Produkty są ciekawe, natomiast jest ich, jak i samych ich wariantów dość mało. Może warto byłoby pomyśleć o jakimś zróżnicowaniu produktów i wprowadzeniu nowych wzorów, nowe kolorystyki? - zastanawia się Aga.
Więcej entuzjazmu ma Dawid.
- Sklep PKP IC to punkt obowiązkowy na mapie każdego mikola. Ciekawe produkty, rozwijający się asortyment zachęcają do częstego zaglądania na stronę. Na szczególną uwagę zasługują produkty z serii Pantograf. W moim sercu na dłużej zagościł kubek termiczny, który nawiązuje do przebytych kilometrów na torach. Dzięki długiemu czasowi trzymania ciepła napój jest zawsze ciepły i gotowy do użycia na każdej trasie.
Z innej strony spojrzała na to Patrycja.
- Pomysł mi się podoba, tylko pytanie, czy PKP próbuje dotrzeć jakoś do konsumentów? O stronie dowiedziałam się dopiero dzięki Tobie. Jest ogromny potencjał, ale potrzeba jeszcze sporo promocji i reklam.