Torowa Rewolucja w Szczecinie
Kierowcy muszą przygotować się na kolejną zmianę organizacji ruchu. Ta wejdzie w życie już od niedzieli.
- Zamknięty zostanie wjazd właśnie z Wyzwolenia w ulicę Ofiar Oświęcimia i to jest największa korekta. Objazd w kierunku Ronda Giedroycia poprowadzony zostanie odcinkiem Wyzwolenia do Lubomirskiego i dalej do Staszica. Lubomirskiego w związku z tym będzie ulicą jednokierunkową w kierunku Staszica, a wyjazd z ulicy Odzieżowej możliwy będzie jedynie w kierunku Ofiar Oświęcimia - wyjaśniła nam Hanna Pieczyńska, rzeczniczka spółki Tramwaje Szczecińskie.
Zmiany nie ominą komunikacji miejskiej
Od 28.05.2023 możemy spodziewać się zmian na kilku trasach.
Autobusy linii 806, 812, B, 522, 523, 525, 530, 532 w kierunku ronda Giedroycia między przystankami „Rayskiego” i „Kołłątaja” kursować będą przez aleję Wyzwolenia, uliccę Lubomirskiego do Staszica i dalej bez zmian. Tymczasowy przystanek „Odzieżowa” (nr 12831) zostanie zlikwidowany, a przystanek „Ofiar Oświęcimia” nie będzie przez te linie obsługiwany. Uruchomione zostaną tymczasowe przystanki:
- „Plac Witosa” zlokalizowany w ciągu al. Wyzwolenia na wysokości budynku Hanza Tower (nr 18913) – nie dotyczy linii B,
- „Staszica” zlokalizowany w ciągu ul. Lubomirskiego przed skrzyżowaniem z ul. Staszica (nr 19111) – nie dotyczy linii B.
- Autobusy linii 522 w kierunku Osiedla Kasztanowego dodatkowo zatrzymywać się będą na przystanku „Kołłątaja” zlokalizowanym w ciągu ul. Staszica pod kładką (nr 12721).
- Na kursie linii 522 o godz. 3:55 z Warszewa dłuższy, 8-minutowy postój realizowany będzie w godz. 4:09–4:17 na przystanku „Kołłątaja” zlokalizowanym w ciągu ul. Staszica pod kładką (nr 12721).
- Na kursie linii 525 o godz. 3:56 z Zajezdni Golęcin skomunikowanie z linią 522 realizowane będzie o godz. 4:10 na przystanku „Kołłątaja” zlokalizowanym w ciągu ul. Staszica pod kładką (nr 12721).
Polecany artykuł:
Na placu budowy w okolicy Dworca Niebuszewo nadal trwają prace brukarskie i prace przy torowisku. W rejonie Ronda Giedroycia trwa wykonywanie podbudowy drogowej. Finisz robót jest co raz bliżej. Z dnia na dzień na wielu odcinkach pojawia się więcej zieleni, kończone są również chodniki i ścieżki rowerowe.