Jeżeli będziemy wybierać tylko sieciówki i zakupy w hipermarketach albo internet, Ci ludzie będą musieli zamknąć swoje punkty - mówi Karolina Gołębiowska, współorganizatorka akcji.
Polecany artykuł:
- Wiemy o tym, że część z nich jest na skraju decyzji, czy zostać na rynku czy zrezygnować. Często miejsca znajdujące się na naszej mapie, działają od 25, a nawet 60 lat. Szkoda by było, żeby to wszystko zniknęło z powodu pandemii, skoro przetrwało już tyle lat i tyle różnych kryzysów. Dlatego też podjęliśmy próbę swego rodzaju pospolitego ruszenia wśród szczecinian, które ma zachęcić mieszkańców do odkrycia tego miasta na nowo. Warto pamiętać, że te towary i usługi w śródmiejskich sklepikach, są duże wyższej jakości niż te, które znajdują się np. w ofercie supermarketów.
Szczegóły akcji i mapę firm znajdziecie na specjalnej stronie internetowej.